Νέα

Πρόσκληση για την προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (κατόπιν έρευνας αγοράς), προϋπολογισθείσας  δαπάνης 1.612,90€ χωρίς ΦΠΑ (ποσό 2.000,00 € συμπ/νου ΦΠΑ)

ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ
ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
Τριών Ιεραρχών 2
(Αίθουσα Τέχνης – Πάρκο Αγίου Δημητρίου)
ΤΚ  50100
Τηλ: 24610 24062
e-mail: production@dipethekozanis.gr
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
 
ΘΕΜΑ: Πρόσκληση για την προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (κατόπιν έρευνας αγοράς),προϋπολογισθείσας  δαπάνης 1.612,90€ χωρίς ΦΠΑ (ποσό 2.000,00 € συμπ/νου ΦΠΑ)
Το Ν.Π.I.Δ. με την επωνυμία Κοινωφελής Επιχείρηση Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης με έδρα την Κοζάνη, Τριών Ιεραρχών 2 (Αίθουσα Τέχνης – Πάρκο Αγίου Δημητρίου), σας προσκαλεί να υποβάλλετε τεχνική και οικονομική προσφορά, για την προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά μόνο βάσει της τιμής (χαμηλότερη τιμή)
 
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Αντικείμενο είναι η προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου για την εξυπηρέτηση των αναγκών των υπηρεσιών του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης
Οι τεχνικές προδιαγραφές γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου, περιγράφονται στο παράρτημα Α της παρούσας.
Η προσφορά θα πρέπει να υποβληθεί με επιστολή σας, στα Γραφεία της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης, Τριών Ιεραρχών 2 (Αίθουσα Τέχνης – Πάρκο Αγίου Δημητρίου),  Τ.Κ. 50100, ημιώροφος, τμήμα Δνση Παραγωγής, μέχρι την ημέρα Παρασκευή, 19 Μαϊου 2023 και ώρα 13:00.
Στην επιστολή θα αναφέρεται η επωνυμία και  διεύθυνση του προσφέροντος, καθώς και η ένδειξη: «Υποβολή προσφοράς προμήθειας γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου».
Η εν λόγω δαπάνη έχει συμπεριληφθεί στον ετήσιο προϋπολογισμό του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. που εγκρίθηκε με την αριθμ. Απ.: 51/2023 απόφαση του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης, με την οποία εγκρίνει την πίστωση ποσού #1.612,90# ευρώ πλέον ΦΠΑ (2.000,00 € συμπ/νου ΦΠΑ),για την προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου η οποία θα βαρύνει τον ΚΑΕ 6612.01του Προϋπολογισμού Εξόδων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης έτους  2023 με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης κατόπιν έρευνας αγοράς, και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά αποκλειστικά μόνο βάσει της τιμής (χαμηλότερη τιμή)
Η τιμή προσφοράς ισχύει για χρονικό διάστημα εξήντα (60) ημερών και δεν υπόκειται σε καμία αναπροσαρμογή ή αναθεώρηση, για οποιονδήποτε λόγο ή αιτία, θα ισχύει δε και θα δεσμεύει τον Ανάδοχο μέχρι την πλήρη εκτέλεση της σύμβασης.
Συγκεκριμένα, με την προσφορά θα υποβληθούν αναλυτικά τα εξής:
 
Α. «Τεχνική Προσφορά», με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων ειδών, σύμφωνα με το Παράρτημα Α της παρούσας (τεχνικές προδιαγραφές  εφόσον υπάρχουν και απαιτούνται) .
Β. «Οικονομική Προσφορά», έγγραφο με τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ της προσφοράς σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Παράρτημα Α της παρούσας
 
Η Τεχνική και Οικονομική προσφορά θα φέρει υπογραφή και σφραγίδα του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας.
Σε περίπτωση που τα ΤΕΧΝΙΚΑ στοιχεία της προσφοράς δεν είναι δυνατόν, λόγω του μεγάλου όγκου, να τοποθετηθούν στον κυρίως φάκελο, τότε αυτά συσκευάζονται ιδιαίτερα και ακολουθούν τον κυρίως φάκελο με την ένδειξη «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ» και τις λοιπές ενδείξεις του κυρίως φακέλου.
Η συμμετοχή στη διαδικασία συνεπάγεται την χωρίς επιφύλαξη αποδοχή των όρων της παρούσας πρόσκλησης, οι βασικοί όροι της οποίας θα αποτελέσουν στοιχεία της σύμβασης και θα δεσμεύουν την επιχείρηση, στην περίπτωση που εκ παραλήψεως δεν θα περιληφθούν σε αυτή.
Μετά την προσκόμιση και αξιολόγηση των ανωτέρω , εκδίδεται μία απόφαση του αποφαινόμενου οργάνου της αναθέτουσας αρχής, η οποία κοινοποιείται στους συμμετέχοντες σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν.4412/16
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Μαΐος 2023 – Απρίλιος 2024
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ – ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Η παραλαβή (& παρακολούθηση όπου απαιτείται) θα γίνει από τριμελή επιτροπή που θα συγκροτηθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 221 του ν.4412/16
ΠΛΗΡΩΜΗ
Η πληρωμή του Ανάδοχου θα γίνει από την Κοινωφελή Επιχείρηση Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Κοζάνης στο 100% της συμβατικής αξίας, μετά την οριστική παραλαβή των ειδών από την αρμόδια Επιτροπή Παραλαβής.
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να προσκομίσει όλα τα νόμιμα παραστατικά και δικαιολογητικά που προβλέπονται από το άρθρο 200 παρ.4 του Ν.4412/2016, καθώς και κάθε άλλο δικαιολογητικό που τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες Υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την πληρωμή. Τον Ανάδοχο θα βαρύνουν οι υπέρ τρίτων κρατήσεις ως και κάθε άλλη επιβάρυνση σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο έργο παρέχονται κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες στο τηλέφωνο 24610 24062:
             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
        Νικόλαος Κέφαλος
 
 
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ  Α.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ & ΟΡΟΙ
 
Α/Α
ΕΙΔΟΣ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΤΙΜΗ / ΤΕΜΑΧΙΟ
ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ
1.
Αυτοκόλλητα Χαρτάκια Κύβους 76*76 400 φύλλων
5
2.
Γραμμάτιο είσπραξης
10
3.
Ανταλλακτικά σφραγίδας color Printer 40
5
4.
Ανταλλακτικά σφραγίδας Trodat printy 46040
5
5.
Διαφάνειες Α4
6.
Διορθωτικό (Σετ Υγρό – Διαλυτικό)
4
7.
Μολύβι με γόμα ΗΒ2
20
8.
Μολύβι χωρίς γόμα ΗΒ2
20
9.
Μπαταρίες Αλκαλικές ΑΑΑ 001864
20
10.
Μελάνι μπλέ για σφραγίδες
5
11.
Μελάνι μαύρο για σφραγίδες
5
12.
Μπλόκ αποδείξεων παροχής
20
13.
Ντοσιέ με λάστιχο
10
14.
Ντοσιέ με κρίκους Α4 (πλαστικό)
20
15.
Ντοσιέ με 2 κρίκους Σκληρό εξώφυλλο 3cm
10
16.
Ξύστρα μεταλλική
4
17.
Πίνακας ανακοινώσεων φελλού 40*60
1
18.
Σύρματα συρ/κης Νο 128(24/8)
10
19.
Σύρματα συρ/κης Νο 64 4ΜΜ*6ΜΜ
10
20.
Σύρματα συρ/κης Νο 126 (24/6)
10
21.
Σελοτέιπ 15*33mm
10
22.
Σελοτέιπ μικρά συσκευασίες
2
23.
Στυλό διαρκείας Κόκκινο Συσκευασία 50 τεμ. (Τύπου BIC)
1
24.
Στυλό διαρκείας Mπλε Συσκευασία 50 τεμ. (Τύπου BIC)
1
25.
Στυλό διαρκείας Μαύρο Συσκευασία 50 τεμ. (Τύπου BIC)
1
26.
Συνδετήρες Συσκευασίες Νο3
2
27.
Συνδετήρες Συσκευασίες Νο5
2
28.
Συνδετήρες Μεταλλικοί Νο 5 (100 τεμάχια)
1
29.
Φάκελοι αρχειοθέτησης Μαύρο SKAGA4 8-32
5
30.
Φάκελοι αρχειοθέτησης Μαύρο SKAGA4 4-32
5
31
Κουτί αρχειοθέτησης με λάστιχο 8*25*35 cm
1
32.
Φάκελος Κίτρινος με αυτοκόλλητη ταινία20*20 cm
1
33.
Φάκελος Λευκός με αυτοκόλλητη ταινία 11*23cmΣυσκευασία 50 τεμαχίων
1
34.
Φάκελοι Χάρτινοι (ένα νούμερο μεγαλύτεροι από Α4)
20
35.
Φάκελοι SMEAD A4
10
36.
Φωτοτυπικό χαρτί Α3 Κιβώτιο 5.000 φύλλα
1
37.
Φωτοτυπικό Χαρτί Α4 Κιβώτιο 5.000 φύλλα
15
38.
Χαρτάκια σημειώσεων Λευκά 500 Φύλλων
1

Did you like this? Share it!

0 comments on “Πρόσκληση για την προμήθεια γραφικής ύλης και λοιπών υλικών γραφείου με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (κατόπιν έρευνας αγοράς), προϋπολογισθείσας  δαπάνης 1.612,90€ χωρίς ΦΠΑ (ποσό 2.000,00 € συμπ/νου ΦΠΑ)

Comments are closed.